Ноябрь 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Окт   Дек »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Архив за день: Ноябрь 16, 2020

«Капітальний  ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О161016 /М-15/ Суворове – Приозерне – Шевченкове —  /Т-16-28/, км 24+035, Одеська область».

Мета планованої діяльності та шляхи її здійснення

Планована діяльність передбачає капітальний  ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О161016 /М-15/ Суворове – Приозерне – Шевченкове —  /Т-16-28/, км 24+035, Одеська область.

Технічні і технологічні дані:

  • Категорія дороги – ІV;
  • Загальна довжина об’єкту – 106,03 м, з них довжина мосту – 50,94 м;
  • Кількість смуг руху по дорозі – 2;
  • Ширина смуги руху дорога – 3 м;
  • Існуюча інтенсивність руху – 810 авт./добу;
  • Перспективна інтенсивність руху – 1390 авт./добу;
  • Максимальний поздовжній ухил – 19 0/00;
  • мінімальні радіуси вертикальних кривих:

— випуклих —  2000 м;

— увігнутих —  700 м;

  • Розрахункове навантаження на вісь статичне – 115 кН;
  • Клас навантаження – А2.

Об’єкт — капітальний  ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О161016 /М-15/ Суворове – Приозерне – Шевченкове —  /Т-16-28/, км 24+035, Одеська область — за критеріями, визначеними Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» не відноситься до об’єктів, які мають будь-які наслідки планованої діяльності для довкілля, в тому числі наслідки для безпечності життєдіяльності людей та їхнього здоров’я, флори, фауни, біорізноманіття, ґрунту, повітря, води, клімату, ландшафту, природних територій та об’єктів, історичних пам’яток та інших матеріальних об’єктів чи для сукупності цих факторів, а також наслідки для об’єктів культурної спадщини чи соціально-економічних умов, які є результатом зміни цих факторів, а тому не підлягає процедурі проходження ОВД.

Відповідно до ГБН В.2.3-218-007:2012 «Екологічні вимоги до автомобільних доріг. Проектування» планована діяльність з проведення капітального ремонту мосту відноситься до ІІІ екологічного класу:

— смуга впливу – 600 м;

— захисна смуга – 60/30 м;

— резервно-технологічна смуга – 7,5 м.

Ділянка автодороги (міст), яка підлягає капітальному ремонту, знаходиться за межами природоохоронних зон і знаходиться біля с. Червоний Яр.

Найближча житлова забудова с. Червоний Яр розташована на відстані 241,41 м від бровки земляного полотна.

Міст через озеро Китай на км 24+035 автомобільної дороги знаходиться в Кілійському районі Одеської області.

Кита́й — озеро заплавно-лиманного типу в Ізмаїльському районі Одеської області, у пониззі Дунаю. Від заплави Дунаю відокремлений дамбою, має режим водосховища. Водообмін в Китаї регулюється шлюзованим каналом, що перетинає дамбу і впадає в Степове гирло Дунаю. Улоговина видовженої форми, простягається з півночі на південь на 24 км. Озеро складається з північної та південної частин (ширина до 3—3,5 км), з’єднаних протокою завширшки близько 600 м, через яку прокладено міст. Загальна площа водойми 60 км², глибина південної частини до 2 м, північної — до 5 м.

Проектні рішення:

Згідно виконаному обліку руху дорожніх транспортних засобів існуюча інтенсивність руху складає 810 авт./д.

У зв’язку з очікуваним зростанням перевезень пасажирів та вантажів інтенсивність руху до 2040 року зросте до1390 авт./д.

Перелік видів впливів від проведення запроектованих заходів на навколишнє природне середовище:

Вплив на атмосферне повітря:

Хімічний вплив:

— при проведенні  робіт по капітальному ремонті.

Концентрація забруднюючих речовин в робочій зоні від роботи будівельних машин і механізмів, фарбувальних  робіт,  пересипці сипучих матеріалів та укладці асфальту,  не  перевищує нормативів ГДК р.з. Вплив  на атмосферне повітря від будівельних машин і механізмів на  межі існуючої найближчої житлової забудови, що склалася – в межах дозволених рівнів.

— при експлуатації: вплив в межах дозволених рівнів 

Концентрація забруднюючих речовин в атмосферному повітрі в розрахункових точках   на перспективу — не перевищує нормативів ГДК.

Результати розрахунку розсіювання забруднюючих речовин в атмосферне повітря вказують на те, що перевищення ГДК забруднюючих речовин в атмосферному повітрі не прогнозується.

Введення в експлуатацію ділянки автомобільної дороги призведе до зменшення впливу викидів автотранспорту та пилу на навколишнє середовище, оскільки безпосередньо зменшиться кількість викидів, а конструкція покриття сприятиме меншому утворенню пилу.

Загальний валовий викид забруднюючих речовин (оксиди азоту, оксиди вуглецю, вуглеводні, вуглеводні, сажа, діоксид сірки, метан, бенз(а)пірен), які викидаються в атмосферне повітря при пересуванню автотранспорту по мосту після завершення капітального ремонту залишається без змін.

Таким чином, виконані розрахунки свідчать про те, що експлуатація мосту  після проведення капітального ремонту, задовольняє санітарним вимогам щодо стану атмосферного повітря.

Фізичний вплив

— при проведенні робіт з капітального ремонту: рівень шуму в робочій зоні не перевищує нормативів ГДР р.з. В разі перевищення, передбачається застосування індивідуальних засобів захисту від  шуму для працюючих.

— при експлуатації: вплив в межах дозволених рівнів. Значення шуму, що створюється транспортними засобами згідно ДБН В.1.1-31:2013, на межі житлової забудови не перевищує нормативів ГДР.

Вплив на водне середовище – Безпосередній та опосередкований вплив на водне середовище при експлуатації мосту — відсутній. Водовідвід з проїзної частини  передбачено за допомогою водовідвідних  трубок, які перевлаштовуються, а також за рахунок поперечних та поздовжніх ухилів. Вода з водовідвідних пристроїв потрапляє в підвісний колектор, по якому транспортується  у  очисні споруди сепараторного типу.

Поперечний ухил 25 ‰ двоскатний. Монолітні тротуари мають ухил 20 ‰ в напрямку водовідвідних трубок. Для відводу капілярних вод, які накопичуються в зоні перелому ухилу, на контакті гідроізоляції та захисного шару та з понижених місць в зоні деформаційних швів передбачено улаштування поздовжнього дренажу між водовідвідними трубками.

Експлуатація мосту через озеро не суперечить вимогам ст.89 Водного Кодексу України щодо обмеження господарської діяльності в прибережних захисних смугах уздовж озер,  так як автодорога з мостом, відносяться до лінійних споруд і можуть розміщуватися в межах прибережних захисних смуг та водоохоронних зон. 

Вплив на ґрунти – мінімально можливий. В проекті передбачені заходи щодо  недопущення забруднення грунту мастильними матеріалами з будівельної техніки

При експлуатації мосту відбувається вплив на грунти – забруднення грунтів важкими металами та продуктами зношення покриття. Ступінь забруднення грунтів важкими металами та продуктами зношення покриттів залежить від відстані автодороги та мосту. При умові систематичного прибирання мосту, ступінь забруднення грунтів в зоні впливу мосту значно зменшиться.

Вплив на геологічне середовище:

Безпосередній та опосередкований вплив на геологічне середовище, при експлуатації зазначеної штучної споруди, відсутній.

Відходи. Виробничі відходи при експлуатації – не утворюються. Утворюються  тверді відходи від механізованого прибирання дорожнього покриття мосту.

Будівельні відходи зберігаються та накопичуються відповідно до діючих правил і вимог, які унеможливлюють забруднення ґрунтів, поверхневих і підземних вод.

Відходи вивозяться на утилізацію і захоронення  на спеціалізовані підприємства.

Вплив на флору і фауну – відсутній. Проектована діяльність не матиме суттєвого впливу на рослинний і тваринний світ, тому що існуючий міст розташовано на території, яка зазнала значних змін внаслідок господарського освоєння територій: природна рослинність не збереглася і представлена трансформованою флорою зі звичайними широко-розповсюдженими видами, стійкими до антропогенного впливу. Проектом  передбачено розчищення площі капітального ремонту від чагарника та дрібнолісся в обсязі – 0,055 га.

Вплив на соціальне середовище – позитивний.

У соціальному аспекті капітальний ремонт мосту дасть можливість забезпечити належне транспортне сполучення, створити нові робочі місця на стадії будівництва, а також знизити навантаження на навколишнє природне середовище порівняно з існуючим станом.

Вплив на техногенне середовище —  відсутній. У зв’язку з тим, що підприємства промислового, сільськогосподарського та житлово- цивільного призначення, а також пам’ятники архітектури, історії та культури не потрапляють в зону активного впливу об’єкта, що пройшов капітальний ремонт і викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря незначні, вплив на техногенне середовище відсутній.

Ці залишкові впливи є допустимими, оскільки при експлуатації проектованого об’єкта їх рівні знаходяться в межах екологічних норм.

Замовник бере на себе всі зобов’язання щодо здійснення проектних рішень у відповідності з нормами і правилами охорони навколишнього середовища і вимог екологічної безпеки на всіх етапах капітального ремонту та експлуатації об’єкту, розробленого проекту.

Зауваження та пропозиції щодо намірів надсилати на адресу: ДП «Служба місцевих автомобільних доріг», 65031, м. Одеса, вул. Грушевського,49, тел. (048) 789-49-00, E-mail: smad.od@ukr.net.

 

Урядовий портал розмістив Постанову КМУ «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641» від 11.11.2020 (далі — Постанова № 1100, Постанова № 641).
У відповідності до опублікованого тексту Постанови № 1100 у пункті 1 Постанові № 641 замінили перелік адміністративних одиниць на загальну територію України та виключили пункти 2 — 9, 11 — 14 та 16, які містили визначення «зеленого», «жовтого», «помаранчевого» або «червоного» рівня епіднебезпеки, механізм визначення цих зон рішенням Державної комісії з питань ТЕБ та НС та перелік заборон, які діють у кожній зоні.
Пункт 10 «карантинної» постанови доповнили підпунктами 6 — 20 з п’ятнадцяти загальних заборон, які будуть діяти на всій території України під час «загальнодержавного» карантину (до 31 грудня 2020 року).
На території України на період дії карантину заборонено:

  1. 1. перебувати в громадських будинках і спорудах, громадському транспорті без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно;
  2. перебувати на вулицях без документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство чи її спеціальний статус, без посвідчення про взяття на облік бездомної особи, довідки про звернення за захистом в Україні;
  3. самовільно залишати місця самоізоляції, обсервації;
  4. перетин державного кордону іноземцями та особами без громадянства (крім іноземців, осіб без громадянства, які постійно проживають на території України, та осіб, яких визнано біженцями, або осіб, які потребують додаткового захисту, працівників дипломатичних представництв та консульських установ іноземних держав, представництв офіційних міжнародних місій, організацій, акредитованих в Україні, та членів їх сімей, військовослужбовців (підрозділів) збройних сил держав — членів НАТО та держав — учасниць програми НАТО «Партнерство заради миру», які беруть участь у заходах з підготовки підрозділів Збройних Сил) без наявного поліса (свідоцтва, сертифіката) страхування, що виданий страховою компанією, яка зареєстрована в Україні, або іноземною страховою компанією, яка має представництво на території України чи договірні відносини із страховою компанією — партнером на території України (асистанс), та покриває витрати, пов’язані з лікуванням COVID-19, обсервацією, та діє на строк перебування в Україні;
  5. перетин контрольних пунктів в’їзду на тимчасово окуповані території в Донецькій та Луганській областях, Автономної Республіки Крим та м. Севастополя та виїзду з них іноземцями та особами без громадянства без наявного поліса (свідоцтва, сертифіката) страхування, що виданий страховою компанією, яка зареєстрована в Україні, або іноземною страховою компанією, яка має представництво на території України чи договірні відносини із страховою компанією — партнером на території України (асистанс), та покриває витрати, пов’язані з лікуванням COVID-19, та діє на строк перебування в Україні.
    Уповноважена службова особа підрозділу охорони державного кордону відмовляє іноземцям та особам без громадянства:
    — у перетині державного кордону в порядку, визначеному статтею 14 Закону України «Про прикордонний контроль», у випадках, визначених у підпункті 4 цього пункту;
    — у в’їзді на тимчасово окуповані території в Донецькій та Луганській областях, Автономної Республіки Крим та м. Севастополя та виїзді з них згідно з Порядком в’їзду та тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї, затвердженим постановою КМУ від 04.06.2015 № 367 та Порядком в’їзду осіб, переміщення товарів на тимчасово окуповані території у Донецькій та Луганській областях і виїзду осіб, переміщення товарів з таких територій, затвердженим постановою КМУ від 17.07.2019 № 815, у випадку, визначеному в підпункті 5 цього пункту.
  6. проводити масові (культурні, у тому числі концерти, спортивні, соціальні, релігійні, рекламні тощо) заходи за участю більш як 20 осіб (у разі проведення заходів з кількістю учасників до 20 осіб організатор забезпечує дотримання між учасниками фізичної дистанції не менш як 1,5 метра), крім проведення офіційних спортивних заходів, включених до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів України, та матчів командних ігрових видів спорту професійних спортивних клубів без глядачів за умови дотримання учасниками таких заходів відповідних санітарних і протиепідемічних заходів та здійснення обов’язкового щоденного контролю за станом здоров’я учасників;
  7. працювати кінотеатрам та театрам з наповненістю кінозалів або залів понад 50 відсотків місць у кожному окремому кінозалі або залі;
  8. працювати музеям, які не забезпечують можливість обмежити кількість відвідувачів у залі з розрахунку 1 особа на 20 кв. метрів приміщення;
  9. здійснювати регулярні та нерегулярні перевезення пасажирів автомобільним транспортом, зокрема перевозити пасажирів на міських автобусних маршрутах у режимі маршрутного таксі, в електричному (трамвай, тролейбус), залізничному транспорті, у міському, приміському, міжміському, внутрішньообласному та міжобласному сполученні, в кількості більшій, ніж кількість місць для сидіння, що передбачена технічною характеристикою транспортного засобу;
    • перевізник несе відповідальність за забезпечення водіїв засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, та здійснює контроль за використанням засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, пасажирами під час перевезення, у тому числі виготовлених самостійно;
  10. проводити дискотеки, працювати розважальним закладам (нічним клубам), закладам громадського харчування (ресторанам, кафе, барам, закусочним, їдальням, кафетеріям, буфетам тощо) з організацією дозвілля;
  11. робота після 22.00 та до 7.00 суб’єктів господарювання, які надають послуги громадського харчування (ресторани, кафе, бари, закусочні, їдальні, кафетерії, буфети тощо), крім адресної доставки замовлень та замовлень на винос;
  12. розміщення відвідувачів у закладах громадського харчування на відстані меншій, ніж 2 метри між місцями для сидіння за сусідніми столиками та більш як чотири особи за одним столом (без урахування дітей віком до 18 років), за умови, що відвідувачі заходять до закладу і пересуваються по ньому з вдягненими засобами індивідуального захисту органів дихання, що прикривають ніс і рот (крім часу сидіння за столом для приймання їжі та/або напоїв);
  13. діяльність суб’єктів господарювання, які обслуговують відвідувачів, в яких:
    • не нанесено маркування для перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами не менш як 1,5 метра;
    • не забезпечено працівників засобами індивідуального захисту органів дихання (захисні маски або респіратори) та не здійснюється належний контроль за їх використанням;
    • не забезпечується централізований збір використаних засобів індивідуального захисту в окремі контейнери (урни);
  14. робота закладів, що надають послуги з розміщення (крім готелів, установ і закладів, які надають соціальні послуги, реабілітаційних установ для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, а також санаторно-курортних закладів та стаціонарних відділень первинного та складного протезування протезно-ортопедичних підприємств, що належать до сфери управління Міністерства соціальної політики);
  15. відвідувати заклади освіти здобувачами освіти групами кількістю більш як 20 осіб, крім закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної та спеціалізованої мистецької освіти;
  16. відвідувати заклади дошкільної, загальної середньої, позашкільної, спортивної та спеціалізованої мистецької освіти у разі, коли на самоізоляції через контакт з пацієнтом з підтвердженим випадком COVID-19 перебуває більш як 50 відсотків здобувачів освіти та персоналу закладу освіти;
  17. проводити закладам охорони здоров’я планові заходи з госпіталізації, крім:
    • надання медичної допомоги внаслідок ускладненого перебігу вагітності та пологів;
    • надання медичної допомоги вагітним, роділлям, породіллям, новонародженим;
    • надання медичної допомоги у спеціалізованих відділеннях закладів охорони здоров’я пацієнтам з онкологічними захворюваннями;
    • надання паліативної медичної допомоги у стаціонарних умовах;
    • надання планової медичної допомоги закладам охорони здоров’я національного рівня, що надають третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу, за умови дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів;
    • проведення інших невідкладних і термінових заходів з госпіталізації, якщо внаслідок їх перенесення (відтермінування) існує значний ризик для життя або здоров’я людей;
  18. робота спортивних залів, фітнес-центрів, які не забезпечують можливість обмежити кількість відвідувачів у залі з розрахунку 1 особа на 20 кв. метрів приміщення;
  19. відвідувати пункти (місця) тимчасового тримання осіб, пункти тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, та пункти тимчасового розміщення біженців, крім осіб, які надають правову допомогу особам, які перебувають в таких пунктах;
  20. відвідувати стороннім особам (крім законних представників, членів сім’ї, родичів за умови дотримання всіх протиепідемічних заходів, не частіше ніж один раз на тиждень) установи і заклади соціального захисту, в яких тимчасово або постійно проживають/перебувають громадяни похилого віку, ветерани війни і праці, особи з інвалідністю, особи із стійкими інтелектуальними або психічними порушеннями, установ і закладів, що надають соціальні послуги сім’ям/особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, крім установ і закладів, які надають соціальні послуги екстрено (кризово).
    На вході до цих закладів, місць проведення заходу, в яких встановлено обмеження максимальної кількості осіб залежно від площі, необхідно розмістити інформаційні матеріали із зазначенням можливої максимальної кількості відвідувачів.